Skip to main content

Klientská sekce

Aplikace pro vzdálenou pomoc

Pro případ, že potřebujete pomoci na svém PC, použijte aplikaci TeamViewer. Můžete si ji stáhnout zde https://get.teamviewer.com/6tdz34m

Jak se přihlásíte na server

Na váš server se přihlásíte ze systému Windows či iOS pomocí aplikace „DC client“, kterou Vám zašleme. Zde najdete nápovědu k aplikaci „DC client“: https://help.dragon-cloud.org/dcclient/v3/ 

Aplikace DC client používá systémovou aplikaci „Připojení ke vzdálené ploše“, kterou samozřejmě můžete použít; ale navíc zajišťuje bezpečnostní praktiku „tajného zaklepání“ na firewall naší služby, a tak zajistí, že vaše připojení bude bezpečné.

Pokud potřebujete pomoci s aplikací, kontaktujte naši technickou podporu.

Potřebujete pomoc s aplikací DC client?

Aplikace DC client používá systémovou aplikaci „Připojení ke vzdálené ploše“, kterou samozřejmě můžete použít; ale navíc zajišťuje bezpečnostní praktiku „tajného zaklepání“ na firewall naší služby, a tak zajistí, že vaše připojení bude bezpečné.

Zde najdete kompletní nápovědu k aplikaci „DC client“: https://help.dragon-cloud.org/dcclient/v3/

Použití účtu administrátor

Uživatele „Administrator“ doporučujeme používat pouze pro správu, nikoliv pro běžnou práci. Dobrým zvykem je, založit si svého uživatele s omezenými právy, a toho používat na běžnou denní činnost. Pod uživatelem s vyššími právy, jako je právě účet „Administrator“ provádět jenom správu serveru.

Chcete měnit Firewall

Brána Firewall je námi nakonfigurovaná na běžné potřeby tak, aby byl server bezpečný. Potřebujete-li v ní něco změnit, je to samozřejmě možné, mějte prosím však na paměti, že server je dostupný z celého internetu a nevhodné nastavení může přinést potíže jako je napadení serveru virem či útočníkem. Naši technici vám s touto problematikou rádi pomohou, s důvěrou se na ně obraťte.

Jak správně ukončit práci se serverem

Při práci ve vzdáleném prostředí serveru platí některé odlišnosti od práce ve vašem počítači. Například, když zvolíte z nabídky „Start“ položku „Vypnout“, vypnete virtuální server a než jej naši technici opět spustí, nebude pro vás dostupný. Používejte tedy prosím spíše možnost „Odpojit“ či „Odhlásit se“.

Základní péče o virtuální server

Server je přístupný z internetu, 24 hodin denně. Je tedy vhodné provádět jeho aktualizace, když si o to systém Windows požádá. Nezanedbávejte prosím tuto problematiku, neboť tím chráníte váš server proti útokům i škodlivému softwaru.

Musím si Pohodu zálohovat ručně každý den?

Ne, servery zálohujeme automaticky večer, každý pracovní den. Proto nemusíte myslet na ruční zálohování dat z vašeho účetnictví. I přes to, ale manuální záloha Pohody není od věci. Doporučujeme zálohu udělat před nějakou větší operací, například když zavíráte účetní rok.